Zdobywanie informacji i ich wykorzystywanie

Wiele firm działających na dzisiejszym rynku wykorzystuje call center do udzielenia informacji i pomagania wszystkim zainteresowanym osobom, które zadzwonią do naszego przedsiębiorstwa. Ponadto osoby te są odpowiedzialne za przeprowadzenie badań metodą CATI, która ma na celu zbieranie informacji na dany temat wśród opinii publicznej.

Te same same bazy danych, są często wykorzystywane przy różnych projektachJednostki te oczywiście za zgodą osób telefonujących tworzą różnego rodzaju bazy danych, które są często wykorzystywane w dalszych działaniach firmy. Odpowiednio dopasowana baza firm jest wstanie pomóc nam w codziennej sprzedaży naszych produktów na rynku.

Posiadając już opinię oraz kontakty możemy zacząć wykorzystywać je do odnoszenia własnych korzyści. Telemarketing to dziedzina, która zajmuje się przetwarzaniem tych informacji w skuteczne oferty dopasowane do wybranych ściśle osób, które swoim profilem działalności lub też zainteresowaniami będą mogły interesować się takim usługami czy też produktami jak te oferowane przez naszą firmę (a o tym jak robią to giganci, pod adresem: http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,122003,4692605.html). Dzięki dobrze dobranej ofercie wzrasta szansa sprzedaży i zwiększenia zysków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>